tisdag 23 april 2013

Ljus

Gamla trälådor kan man använda till mkt! Jag har en del som används till olika saker! En del endast som prydnad / ex den stora sockerlådan! En annan som tidningsförvaring eller som denna.... Både ljusförvaring och prydnad!
Just nu är jag inne i en period å vill förändra en massa saker, men tror inte Mats e med på samma! Men vi har en massa projekt på gång ute så det måste göras först.
Snart e det dags att riva det vita hästsstaketet, här ska sen sås nytt gräs och efter detta kommer ett nytt fakturor staket! Sen har vi ju ett uterum som ska byggas och nu tror jag att jag vet hur jag vill ha det! Sen har det faktiskt diskuterats en pool åxå, men detta ligger nog längst ner på listan just nu!

1 kommentar:

  1. Perfekt ju !! Jag ångrar lite att jag inte köpte "äppellådor" på gekås när vi var där ! Dom hade vart super fina att odla i !!
    HA en toppen helg !! Kramar

    SvaraRadera