tisdag 21 januari 2014

God morgon

Klockan är 7 och ligger i soffan å slöar lite! Har hunnit ta ett par koppar kaffe, å tänkte snart gå ut till hästarna! 
Idag tänkte jag ta en träningsfri dag! Ja förutom min squats. Fast nu börjar det bli lite tungt tycker jag, idag är det dags för 185 st...... Det är jobbigt! Har ju inte så många dagar kvar men ändå! Finns ju en annan variant med 100/ dag i 100 dagar! Tror jag ska ge mej på den istället ! Ngn som vill vara med??? Har kommit igång väldigt bra med träningen just nu å hoppas jag kan fortsätta utan att det dyker upp en massa hinder hit å dit! 
Nu planeras det för fullt med nya stallet !!! Åh känns så härligt att det äntligen är på gång! Man har så mkt idéer som man verkligen vill ska bli av! Men det ägt åxå mkt å tänka på! Men vår förprövning har vi fått tillbaka, godkänd p klar! 
Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar