måndag 18 november 2013

Vem...

Ja vem kan man lita på?? Varför är folk inte ärliga, har man inte lärt sej att sanningen ALLTID kommer fram!?
Folk som pratar bakom ryggen föraktar jag mest av allt! Att man inte kan// vill säga saker till mej! 
Sen ska man tro att man är världens bästa vänner! Vara snäll å hålla med om saker hit å dit!
Jag har nu bestämt mej för att ALDRIG lita på någon mer ! Inte avslöja/ säga ngt till ngn! 
Du som tror du är min vän... Vill vara min vän! Du måste förtjäna min vänskap , å dej som jag trodde jag kunde lita på ....

Vad tycker du? Är det bara jag som tycker så här??
Men dessa två är mina trogna vänner, både i med å motvind 


3 kommentarer:

  1. Sorgligt nog är du inte ensam om att känna så. Kram Jill

    SvaraRadera
  2. Fina Jessica <3 håller med dig ärlighet varar längst. Finns alltid här <3 hoppas att du kan lita på mig kram din vän Malin

    SvaraRadera