måndag 18 februari 2013

Grattis mamma.....

Åh idag fyller lilla mamma 60 år.....!!! Herregud, sextio känns ju gammalt men man kan absolut inte tro att hon är i den ålern.

                                                              GRATTIS MAMMA
Blev ledig isdag i stället och det gör faktiskt inget, har lite saker att göra under dagen så det känns bra!
Nu har vi fått rejäl vinter igen och vet inte om det gillas lr ogillas.....! Igår snöade det konstant hela dagen och jag måste säga att jag är ganska lycklig över att inte behöva sitta och åka några längre sträckor till jobbet.

1 kommentar:

  1. va duktig du är som kommit igång ordentligt !!
    Jag fick ett gymkort i julklapp, men just gym skrämmer mig lite så jag har faktiskt inte aktiverat det än...
    Istället "plågar" jag mig själv utomhus, men det går ju det med - bevisligen ;)
    KRAMAR

    SvaraRadera