måndag 25 mars 2013

Sommaren.................

Långtar jag till nu! Vi har en uteplats som aldrig nyttjas.....Den är tråkig och ful och man kan knappt sitta där mitt på dagen om det är sol då det så himla varmt där. MEN då hittade jag denna. Varför inte sätta denna paviljong med en massa gröna växter runt omkring. Visst har vi ju ett uterum men sitter man under detta blir det ju ändå ute......! Tänk en massa mysiga lyktor en sommarkväll....!! Japp får nog bli att investera i denna.
Idag tisdag och jag jobbar kväll, ledig onsdag och sen drar påsken igång. Påsken är vår största helg på jobbet och då e det så himla kul och jobba.
Det går i ett från morgon till kväll=)))!!!!!
Ett litet roligt framsteg för min egen del är att nu springer jag 30 minuter UTAN att bi helt dödad. Känns så himla bra. Några ggr till sen ska jag utöka tiden lite. Har  arit lite lat med löpningen ett tag men nu jäklar är jag på gång igen.
Ha en härlig tisdag alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar