fredag 26 april 2013

Lördag morgon

Lördags morgon och snart dags att åka och jobba. Skulle börjat kl 12 egentligen, men har en del beställningar som ska skickas iväg så då börjar jag lite tidigare.
Igår hade vi massa bussar och det känns så himla bra=))!!!!!
Förra helgen var jag hos min mamma i skåne och det var så skönt att få komma iväg lite. Visst saknade jag mannen, men a andra sidan händer det nästan aldrig att jag åker bort själv, men som alla säger; Borta bra men hemma bäst.
Tisdag bar det av på möte i Stockholm och denna gång åkte vi redan kl 05,00!!!! Brr så tidigt, men vi slapp inte köerna för detta. Jag kan inte fatta att det finns folk som åker i detta varje dag!!!!! Nej då är det skönast i lilla Pikatorp och Ödeshög hihi.
Nehepp, nu ut och hjälpa mannen när han kommer med lite nya hösilagebalar till de 5 därute=)!
Ha en bra lördag alla!!!
Längtar till denna årstid när allt är grönt och fint igen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar