söndag 6 april 2014

Söndag

Sitter å slöläser lite bloggar som jag brukar göra! Till min fasa får jag läsa att en viss person varit på en föreläsning som har med hästar å göra, på en konferensanläggning som ligger en bit härifrån! Hemska tanke.... Tänk om man hade best sej för att åka dit å träffat den hemska person! När jag tittar på en annan blogg ser ja en bild från konferensen.... Då är denna person med på bilden!!!!! Hu....!!!!! Som sagt, tur man inte var där!!!!!!!! 
Jag vet att man kanske inte ska skriva så här på sin blogg , men va bara tvungen! Denna människa borde man varna andra för å definitivt inte ha som hyresgäst av ngn form! Finns så många som de förstört för.... 
Jaja nog om detta! En riktig latdag har det varit idag, men känner att ja behövde det idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar