torsdag 20 december 2012

Bildbomb...........................

Lite kvällsmys i stallet med min älskade ChatCha! Jag rider henne visserligen inte så mkt men hon e min underbara lilla "tant" som e så himla go
Mitt fina Pikatorp......
Lite jul i hallen blev det åxå
Gjorde denna variant i år,,,, hyacinter i en stor glasvas med ett glasfat under
Igår var vi i Stockholm på möte som skulle avslutas på Hamburger Börs. Under promenaden dit stötte vi ihóp med denna Hollywood Fru - Maria Montazami
Vilken show.........här kommer Babsan fram till vårt bord och klappar min bordskamrat lite på huvet...hihi!!!!

Denna kväll gick verkligen i kändisaarnas tecken överallt. I publiekn satt även ICA- Sebastian.'
Efter showen gick vi till Grand Hotell för en liten drink.....här stöter vi på Björn Skifs och Lennie Norman

Tack till er alla som gav oss denna kvällen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar