söndag 16 december 2012

Söndag

Oj va längesedan det var jag skrev här nu. Tiden flyger iväg och det är så mkt annat hela tiden.
Jobbet tar mkt av min kraft just nu.
Idag är det söndag och de ledig helgerna tar alldelses för fort slut.
Idag ska jag ta med mannen och bege mej till Linköping för lite julklappsinköp. Ja inte för att jag vet vad jag ska köpa men ngt ska man väl alltid hitta......!!!
Svårt nu när flickorna är så stora för det är så "stora" grejer" de önskar sej.....!!!!!! Vad önskar jag mej själv då...tja inte ngt speciellt egentligen. Finns väl mkt man vill ha men just n ngn frågar så har man inte en aning...e det ngn som känner igen detta.
Nu sista veckan är det fullt upp hela veckan. Jobb, möte Stockholm, jobba hela helgen, sen är det julafton.
Granen ska på plats, lite julmat ska ju alltid fixas, ha full koll på jobbet.
Har lite bilder i telefn som jag tänkte lägga in här men kommer lite senare, Hade tänkt göra mej färdig nu inför Linköping. Ha en go dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar