tisdag 2 oktober 2012

Ledig dag..............

God morgon alla! Äntligen ledig efter 6 dagars arbetsvecka. Dagarna bara springer iväg och det är så mkt man skulle vilja hinna med.
Idag kommer Agnes och tapetserar, så förhoppningsvis kommer det blir klart idag. Nu finns egentligen bara ett problem.....matsalsbordet. Tycker ju inte att detta passar nu. Antigen om jag ska lämna in det och få det målat till vitt. Det är ju ett ganska bra bord med 8 stolar till, är ju inte det vanligaste idag. Eller...sälja och köpa ngt annat. Men vill egentligen ha ett gammalt bord, gärna i vitt så det passar i stilen i rummet. Ngn som har ett bord som bara står utan att användas så är jag väldigt intresseerad!!!! Kanske ngn som är intresserad av mitt bors, är ett Carpati, 2 iläggsskivor samt 8 stolar.
I dag blir det nog att försöka hitta en vit blus // skjorta som jag kan ha på festen på lördag. Skulle föresten behöva en helt ny garderob, men finns annat som jag vill lägga mina pengar på just nu.
Får se om det kommer några bilder ikväll på förhoppningsvis det färdigtapetserade rummet.
Kramiz till er alla!!!

1 kommentar:

  1. Mamma något jag tror skulle passa in är ett gammalt brun betsat Ekbord med vita tyg stolar till ;)


    Eller svarta stolar ;) men vita kläda tygstolat och ett gammalt brunt mörkt betsat Ekbord med rejäla och kraftiga ben ;)

    SvaraRadera