måndag 22 oktober 2012

Lite allt möjligt

Här ser ni tapeter innan hur det såg ut..........
Här är färdigt resultat, endast gardiner som fattas, men har lite kvar att sy. Sen har jag nu bestämt att sälja de matrumsmöbler vi har för jag har hittat ett annat som jag vill ha....
Idag måndag morgon skulle Ullis å jag ta oss en morgontur på hästryggen. Lite mysigt faktiskt precis när det börjar ljusna ute. ChatCha står färdig och är taggad till tusen att komma iväg.
Här är vårt matrumsbord som jag nu vill bli av med. Ngn som är intresserad av detta, eller vet ngn så hojta till. 4000 kronor har vi sagt, det är 8 stolar till samt två iläggsskivor. Så med iläggsskivorna blir bordet totalt 2,35 långt och är 1,05 brett.
Nu är det snart dags att åka å jobba. Denna veckan går i kvällens tecken........................
Krami till er alla och hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar