fredag 26 oktober 2012

Primm...............

...............är ff inte bra! Idag ringde jag vet igen och vi bestämde att han ska stå inne under helgen och få smärtstillande. Hoppas han blir bättre snart. Försökte i morse om han ville g ut men nej sa han=(!!!
Jag hoppas för mitt liv att han blir bättre för jag vill inte att han ska somna in alla redan. Visst han är 23 år men han kan ha många fina år kvar.
Usch det är så jobbigt när djuren inte är ok. Tycker så synd om honom när han står inne ensam men å andra sidan så är det där han mår bäst.
Ska snart gå ut och mocka hos honom och sen ta in teddy som är så ledsen hela tiden ute.

Igår kväll SNÖADE det!!!!! Helt otroligt. Idag blåser det full storm ute så skönast är att vara inne.
Denna veckan förföljer oturen oss till max.

Igår skulle Ulrika åka med Sessan till Nina i Väderstad och träna. När vi kommer ut på första asfaltsvägen är det ngt konstigt som låter. Går ut och kollar men ser inget. Fortsätter en bit på riks väg 50 men det låter värre och värre.......stannar och till min fasa ser vi att det är punktering på transporten och Sessan står ju i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud! Prata om att fä hjärtinfarkt. Men hem kom vi mirakulöst, ut med hästen å sen kunde jag slappna av lite.
Tror jag låser in mej en vecka för nu är det inget som är roligt längre.........
Håll tummarna för att allting löser sej till det bästa för alla....både djur och att vi inte behöver råka ut för mer sådant här.
Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt !! Jag håller tummar och tår för att han ska bli bättre !!

    H,,, jag har ju aldrig testat att springa på löpband, men nu är det så kallt ute att tanken har slagit mig att skaffa gymkort.

    Gör det omt i halsen att springa nu vette tusan hur det ska kännas i minusgrader sen...

    KRAM

    SvaraRadera