tisdag 30 oktober 2012

Onsdag

Dagarna bara springer iväg. Odag är jag ledig efter sex dagars arbetsvecka. Denna onsdag är redan fullbokad och hur ngt ska hinnas med inne vet jg inte. Nu på morgonen ska vi ta oss en liten morgon tur på hästarna. Kl 12,30 är det dressyrlektion i Väderstad, och idag åker vi utan häst. Vi har ju ff inte fått ngt nytt däck till transporten så Sessan får vara hemma. Sen ikväll är det ju sista aerobicen, ska ev köra 5 ggr til, men det beror helt på hur stort intresset är.
Så jag undrar var jag ska klämma in att sy gardiner färdigt. Nu vill jag snart sätta upp adventsljusstakar....men det är ju långt kvar än. Har sett att ngt har börjat men nej....där går gränsen. Inte en hel månad innan.
Tänkte åka ner till Hermanssons Trägård och sånt för att se om det har ngt kul. Nu har jag inte varit där på länge.

Primm verkar vara lite piggare =)))!!!! Han är i å för sej lite halt än men betydligt mindre. Han och de andra gamlingarna får gå i en egen hage så Sessan och goldini gär för sej.
Slänger in en vintrig bild då jag tycker det är lite mysigt........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar