onsdag 17 oktober 2012

Onsdag

God morgon!!! Onsdag och ledig efter arbetshelg.
Idag ska det städas så det jordbrinner hihi. Helst både ute och inne.
Har blivit si så där med allt nu senaste veckorna. Men tid och ork räcker inte till.Idah blir det ingen ridning i Väderstad heller, så hinner jag fixa en del. Ikväll är det aerobic också, nu är det endast 3 ggr kvar, har ju funderat på att köra 5 extra ggr men vet inte.....................!
Igår kväll tog jag en hastigt beslutad kvällsritt på ChatCha tillsammans med Ullis. Jag sa en LUGN skritt//travrunda. I början skritta vi på och det var lugnt o fridfullt. Sen kom vi ut på en grusväg som de båda vet att där får man springa. Ullis å Sessan först och det gick i skaplig fart, Ullis galopperar genom vattenpölar och detta triggar ju min lilla dam ännu mer. Tjohoo vad kul det är å springa sa hon. Va inte lätt att få stopp på gamla tanten! Det är så himla underbart när de är så glada=)))!!!!!

1 kommentar:

  1. Guuud va härligt att komma ut på hästryggen mitt i stressen och tristessen över det minst sagt gråa och ganska tråkiga vädret !
    Här känns det som om jag i stort sett bara har jobbat och torkat spyor den senaste veckan, men idag kom förhoppningsvis vändpunkten !!
    Ha en mysig kväll :)
    KRAAAAM !!

    SvaraRadera