tisdag 6 november 2012

..............??????????????????

Ibland händer det saker som gör en både ledsen, sårad , förbannad ja allt man nu kan tänka sej. Jag vet att man älskar inte alla men måste ändå acceptera. Alla vi människor har brister av antingen det ena eller andra, som sagt ingen är perfekt. Men ibland går vissa över gränsen!!!!!
Många tror att jag är en jvla satkärring, kan så vara om ngn vill tycka det!!!! Varsegod, men var då så rak i ryggen och säg det. Men även om jag kanske inte själv tycker att jag är det så KAN jag bli det om jag vill.
Jag kan åxå känna mej sårad eller kränkt, även om ni inte tror det.................
MEN jag kan också visa att jag står upp för vissa saker och kommer göra allt som står i min makt för att reda ut saker och ting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar