söndag 4 november 2012

Måndag

Jahopp måndag igen och ny arbetsvecka! Denna veckan jobbar jag endast kvällar vilket känns skönt. Hiner med lite på morgonen hemma då. Tror att även den gågna veckan har gått kanoners=)!
Helgen har gått i lugnets tecken då jag inte känt mej riktigt kurant i kroppen. Ingen träning, bara lite ridning.
Igår red vi en stund på vallen, jag på Sessan och Ullis Goldini. Han är en liten rackare den där med mkt hyss för sej. Igår var det mkt bakben i luften hihi, men tror det är mest test av den där filuren som sitter på ryggen och säger att man ska göra en massa saker. Men skam den som ger sej. På söndag är det hoppclear round och då ska nog båda få vara med och vi hoppas på rosetter till båda.

Idag har jag ringt veterinär igen till Primm. Han vill inte bli rikigt bra så nu vill jag veta vad vi ska göra. Han ska inte behöva ha ont. Han är ju dock 23 år så vi får väl se om det är åldern som börjar ta ut sin rätt eller vad det är. Håll alla tummar och tår att han behöver ha lite medicin och sen blir han pigg igen.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar