måndag 5 november 2012

Höstmys.....................

God morgon alla! Liten bild på denna krans som jag är lite stolt över......har gjort själv faktiskt. Var inte så svårt som jag trodde. Hämtade lite gran//eneris i skogen å sen var det bara att börja binda. Närmare advent sätter jag på ngt fint band åxå tror jag. Vad tycks ???
Lite ljung, murgröna och granris vid trappan är ju aldrig fel. Mysigt på kvällen när man tänder ljuset, känns lite mer välkomnande då.

Nu väntar jag på att Ullis ska vakna och sen ut mot stallet. Idag har hon tänkt dra upp Goldini till ridhuset och ev hoppa lite. Jag måste försöka få till min träning åxå. När det är kvällvecka är det svårt att hinna med allt som man vill, men får väl försöka prioritera lite.
Imorgon är det dags för min aerobic igen.....vi kör 5 ggr till då de flesta tyckte det var för tidigt att sluta med träning just nu. Är ju docj x antal veckor kvar till jul=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar