söndag 18 november 2012

Måndag 19 november

Slutet på november och det är massa plusgrader, blåsigt å regingt. Detta är så jkla tråkigt. Skulle faktiskt kunna tänka mej lite snö, några grader kallt. Vilka härliga dagar det skulle bli.
Nu börjar allt fler att få upp sina stakar i fönstren och slingor ute överallt, men jag tycker nog i allafall att det är lite tidigt. Visst längtar jag, men nej jag ska vänta.
Helgen har varit ledig och lugn.....eller ja, jag har inte gjort så överdrivet mkt om jag ska vara ärlig.
I lördags var jag å träna redan vid 8 på morron, riktigt skönt att ha det avklarat faktiskt.
Sen fick jag med Mats till Linköping, men åkte hem utan att gjort av med allt för mkt pengar hihi!
På eftermiddan var det dags för lite inredingsparty hos mickan....å ja, jag kan ju inte låta bli att handla. Blev ett par fina betongbokstäver / JUL /, och en gullig glasskål på fot som jag tänkte ha lite julegodis i=)!
Igår söndag vaknade jag av mannen kom med kaffe på sängen.....händer inte ofta kan jag säga.
När jag skulle ge hundarna lie frukost så såg jag Goldini komma i trädgården....va fn!!!!!???? När jag sen går ut är alla 5 hästarna ute!!! Åh herregud tänkte jag. Blir alltid så rädd när de kommer lösa för man vet inte vart de tar vägen åt. Men gick ganska smidigt att få in "gamlingarna" i stallet, och de andra bägge - Sessan och Goldini- sprang tillbaka in i hagen. Sen var det bara att börja laga staket. Kul i regn å blåst.
Nehej, nu ska jag snart åka till Lysingsskolan och ha lite aerobic med en klass. Håll alla tummar och tår för att det går bra!
KrameliKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar